Sahabat

Halaman

09 April 2020

Chapter 4 : April 2020 ~ Page 100 Of 366

By Dalia Hassan at Khamis, April 09, 2020
Assalamualaikum wbt

Khamis : 09/04/2020

PKP / RMO : Hari Ke-23

Bila la agaknya semua ni akan berakhir? Aku memang dah nekad, abis je PKP ni aku nak sambung cuti lagi seminggu untuk balik Johor jumpa asben dengan anak-anak aku.

Rindu tak tertahan hoi!

Rindu, rindu gak. Makan tetap on. Selera tak berkurang. Bertambah lagi ada, sebab stress. Entah bila la aku dapat tukar balik Johor ni. Tak sabar tunggu saat dan ketika tu.

Sarapan aku pagi ni. Honey Star dengan Susu Farm Fresh yang di proses dari Ladang Lembu di Kota Tinggi. Cukuplah aku membayangkan yang aku ada kat Kota Tinggi sekarang ni hoiiii.

Malas masak tengahari. Buat donut sambal jer. Lama dah tak makan donut sambal ni. Zaman aku sekolah menengah, hari2 beli kat gerai makcik depan pagar sekolah. Memang sedap dia buat, sama rasa macam aku buat.

#eh🤭

eh eh! Terbuat Dalgona Coffee lagi. Tapi aku tak berani nak minum banyak. Minum sikit, lepas tu aku simpan dalam peti ais. Esok sambung minum. Kalau aku abiskan ni, mau tiga hari tiga malam aku tak dapat tidur.

Makan malam aku, order dari Restoren Tomyam Udang Galah. Nasi Goreng Ikan Masin dengan Tomyam daging ni memang sentiasa jadi pilihan aku kalau beli kat restoren ni. Kena dengan selera aku.

Rancangan Jalan-Jalan Cari Makan TV3 pun pernah bersiaran kat restoren ni. Masakan dia memang sedap. Macam-macam ada.

Haaaaa... Ni lah barang yang aku tertunggu2. Alhamdulillah... Minggu lepas order kat Shopee.. minggu ni dah sampai. Boleh la aku buat kuih raya nanti.

Weeeeeeeee!

……................................................................................................................................................................


SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA




09/04/2020


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review