Sahabat

Halaman

27 April 2020

Chapter 4 : April 2020 ~ Page 118 Of 366

By Dalia Hassan at Isnin, April 27, 2020
Assalamualaikum wbt


Isnin : 27/04/2020

PKP / MCO : Hari Ke-41

Ramadhan : Hari Ke-4

Oleh sebab berbuka puasa semalam aku minum nescafe ais makanya malam tadi aku keresahan sebab mata tak boleh nak lelap. Ye padanlah dengan muka aku... Dah tau kesan kalau minum nescafe nak minum jugak. Kalau minum time sahur tu bertabahlah juga. Ni minum masa berbuka. Selamat lah.. selamat berjaga sepanjang malam...

Aku sahur lebih kurang pukul 3 lebih.. dah tak boleh tidur, perut pun lapar awal laaa... Oleh sebab bakso yang aku masak semalam ada lagi, so panaskan tu jer untuk sahur. Jangan membazir.

Hari ni seharian aku menghadap Candy Crush. Ye la.. dapat nyawa infiniti. Apalagi....

Nasi Ayam Penyet untuk menu berbuka.. Malas nak masak. Order guna apps Foodpanda jer..

Terlupa yang roti papa john aku ada lagi semalam.. dah malam sikit aku bedal. Alhamdulillah.. esok tak payah sahur pun takper.

Eh. Tak boleh. Walau macamana pun esok kena bangun sahur gak.. sebab esok aku keje. Mau aku pitam kalau tak makan nanti.. dah le sekarang ni kepala cepat rasa nak pitam...

Semoga pagi esok aku tak terlajak bangun.


….......................................................................................................................................



SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA

27/04/2020






0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review