Sahabat

Halaman

29 April 2020

Chapter 4 : April 2020 ~ Page 120 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, April 29, 2020

Assalamualaikum wbt


Rabu : 29/04/2020

PKP / MCO : Hari Ke-43

Ramadhan : Hari Ke-6


Hari ni cuti. Sambung lagi la bermalas2an sambil mengenang nasib diri, bersendirian di perantauan. Ni kalau dilayan perasaan ni, mau meraung sorang2 kat rumah. So daripada melayan perasaan, marilah kita fikir nak makan apa berbuka nanti ..

Asalnya aku bangun sahur untuk minum air suam je.. tapi tetiba teringat yang semalam aku ada beli kek coklat kat Azrin. Bolehlah makan sikit..

Bila semangka dan mangga banyak stok, maka terhasillah air mangga lapis semangka ni untuk dijadikan hidangan berbuka.

Sotong goreng kunyit. Sotong tu semalam aku beli kat Mydin. 5 ekor dalam RM15... Bolehlah untuk lepas kempunan.

Mangga dan semangka.

Betik pemberian musuh yang paling aku sayang, Yatz. Kalau jumpa dia tu tak sah kalau tak gaduh. Janggal rasa kalau kami berbaik. Haha

Nasi tu aku masak dalam benda alah tu je. Senang. Sebab masak sikit.

Memang terbaiklah air ni. Nanti boleh buat lagi...


….......................................................................................................................................



SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA

29/04/220



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review