Sahabat

Halaman

13 April 2020

Chapter 4 : April 2020 ~ Page 104 Of 366

By Dalia Hassan at Isnin, April 13, 2020

Assalamualaikum wbt

Isnin : 13/04/2020

PKP / MCO : Hari Ke-27


Hai korang!!!

Banyak dah ke try menu2 baru? Menu2 viral... Sis macam biasa la.. tengok mood nak masak... Almaklumlah, kat rumah ni perut sis sorang je yang ada... Kalau rajin sis masak.. kalau tak rajin sis order je.. tapi kebiasaanya memang sis order je la... Tak semangat rasa nak masak untuk sorang makan... Tapi kadang2 tu, ada gak la...


Hari ni sarapan aku merangkum lunch sekali. Awal aku makan.. pukul 11... Belek2 Foodpanda, nampak lontong ni. Order la sekali dengan sambal sotong. Lepastu aku goreng karipap kingkong aku tu...

Alhamdulillah... Kenyang sangat dan mampu bertahan sampai petang...

Aku dah gian nak minum milo guna susu segar farm fresh. Sedap sangat sebab dia tak manis. Kalau guna susu tin, confirm manis melekat berkrim disukai ramai. Potong kaki.

Dalam tengahari, barang yang aku order dah sampai. Biarlah dulu kat situ. Nanti aku sembur skit dengan sanitizer.

Pukul 4 lebih aku keluar beli barang kat Pasaraya Super Seven. Panjang beraturnya hoi. Sis pasrah.

Ingatkan aku yang paling belakang, toleh2 tengok.. ambik hah. Panjang lagi ke belakang..
Korang pun sama macam sis.. pasrah je. Heha

Lepas balik dari beli barang dan simpan semua kat tempat yang sepatutnya, aku makan buah lagi sebelum aku masak untuk makan malam. Peh. Manis betul buah ni. Rock Melon ke apa ntah namanya.
Aku tau makan je...

Ni menu makan malam aku. Nasi goreng. Oklah selagi tak bosan makan benda yang sama.
Haha

….......................................................................................................................................


SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



13/04/2020



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review