Sahabat

Halaman

20 April 2020

Chapter 4 : April 2020 ~ Page 111 Of 366

By Dalia Hassan at Isnin, April 20, 2020

Assalamualaikum wbt

Isnin : 20/04/2020

PKP / MCO : Hari Ke-34

Makin hari makin berat diri ini aku rasa. Pakaian pun dah mula mengecik.. Padahal apa yang aku makan time PKP ni sama je dengan sebelum PKP lagi... Tapi mungkin kurangnya pergerakan, senaman dan aktiviti lain, makanya lemak-lemak kat badan semakin terkumpul.

Nantilah. Memang akan aku usahakan untuk kurus lepas ni. Taknak banyak pun, dapat turun 20kg pun jadi lah.

Ngeeeeeeee!


Tauhu begedil, sambal kicap dengan susu kurma yang sangat sedap ni. Abaikan bekas sambal kicap yang comot tu. Malas nak lap. Haha

Aku pergi repair kereta jap. Maklumlah kereta lama... banyak sangat merajuknya...

Laksa dan cendol dari Man Laksa. Sebenarnya diorang dah hantar sebelum aku pergi bengkel lagi... tapi sebab aku kenyang makan tauhu begedil, aku simpan dulu. Dah pukul 6lebih baru aku panaskan semula kuah laksa tu.. cendol memang aku simpan dalam peti ais. Laksa dan cendol dari Man Laksa ni memang sedap. Siapa yang tinggal area rumah aku ni memang tau la macamana nikmatnya rasa laksa dan cendol ni.

Ni cerita jam 12.30 tengah malam.
Ucapkan selamat tinggal pada 'Kurus'.. semakin lama semakin jauh nampaknya kita ni.

..........................................................................................................................................

SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA

20/04/2020



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review