Sahabat

Halaman

02 Julai 2020

Chapter 7 : Julai 2020 ~ Page 184 Of 366

By Dalia Hassan at Khamis, Julai 02, 2020
Assalamualaikum wbt


Khamis : 02/07/2020

PKP / MCO : Hari Ke-107

Diet Atkins : Hari Ke-3

Hari ni keje agak stress sikit sebab sistem buat hal.. slow yang amat... Stress ni harap2 tak mengganggu diet aku laaaa. Orang kata kalau tengah diet tak boleh stress, tak boleh lapar, tak boleh kalau tak cukup tidur...

Betul ker???


Nasi goreng lagi untuk Ainul dan Arissa

Menu diet aku hari ni. Drumstick cheese. Ada seorang anggita tu, dah le aku tak kenal dia sangat...  masuk bilik aku sebab nak minta buku saman.. suka2 hati dia je tengok bekal aku ni.. pastu boleh cakap "wow! Ayam cheese... Berlemak... Patutlah tuan dia pun berlemak" ... Eh eh engkau ni.. sedap2 je nak cakap macam tu, dah le tak kenal sangat. Nama pun aku tak tau tapi sibuk pasal aku sampai nak sakitkan hati aku. Bergurau tak kena tempat. Kalau orang lain yang rapat dengan aku cakap macam tu aku tak kisah pun, tapi dia ni yang entah siapa2 nak cakap macam tu kat aku.
 Eh sekali aku lempang baru tau...

Sampai ofis aku rebus telur separuh masak dan letak ikan bilis goreng yang aku bawa pagi tadi. Sedap... Tak cukup pula rasa makan dua biji je telur tu. Haha

Balik kerja aku singgah Segi Fresh jap cari lauk...

Untuk menu makan malam, aku lupa nak ambil gambar. Sekian.

….......................................................................................................................................



SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



02/07/2020










0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review