Sahabat

Halaman

10 Julai 2020

Chapter 7 : Julai 2020 ~ Page 192 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Julai 10, 2020
Assalamualaikum wbt


Jumaat : 10/07/2020

PKP / MCO : Hari Ke-115


Diet Atkins : Hari Ke- 10



Bekal aku hari ni.. Alhamdulillah cukuplah untuk sarapan dan lunch aku...

Balik kerja aku singgah Mydin dulu cari stok lauk...

Lepas pergi Mydin, singgah kedai Eco pulak. Alang2 dah satu jalan... 

Ermmmm. Ni yang kekadang aku malas nak bawak kereta lebih2 lagi petang2 camni.. time orang balik keje. Jammed! 😂

Balik rumah makan lagi menu yang sama. Haha. Aku bukan apa.. selagi boleh telan aku telan. Malas nak masak yang beria2... Penat... Kalau hari cuti tu lain cerita laaaa....

….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



10/07/2020

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review