Sahabat

Halaman

11 Julai 2020

Chapter 7 : Julai 2020 ~ Page 193 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, Julai 11, 2020
Assalamualaikum wbt


Sabtu : 11/07/2020

PKP / MCO : Hari Ke-116


Hari ni kami plan nak ke KL Tower... Kali ni kami bertiga.. aku, Yatz dan Tini.. Konon2 nak naik yang free la.. Observation Deck. Aku pun main capai je apa tshirt yang ada.. malas nak gosok2. Tudung pun aku pakai tudung semalam... Fikir sebab setakat kat observation deck takder nak ambik gambar bagai.. tak sama dengan Sky Deck ..

OTW ke KL

Beratur panjang gais...

Kebetulan terjumpa pulak sepupu2 aku.. tak berjanji pun. Last2 kami amik tiket yang sama.. Malangnya kami dapat slot pukul 2.30petang. mak aih lamanya nak tunggu. Penyudahnya aku, tini dengan yatz buat keputusan untuk naik ke Sky Deck sekali lagi. Sepupu aku dia naik yang observation deck sebab bawak anak2... Ramai... Nak bayar memang sakit laaa.. nasib baik aku sorang, walaupun minggu lepas dah naik Sky Deck.. ni naik lagi.. takperlah demi kawan2... 😂
Sky Deck view dia memang tak mengecewakan...

Turun KL Tower terus ke Kg. Baru... Cari makan..

Menu aku.. takder nasi.. diet kan 🤭😂


Tini boleh pulak beli jus alpokat. Aduhhhh. Aku tersedut jugalah dia punya sikit. Haha

Ni yang aku tapau. Yang ni aku boleh makan.. dulu masa mula2 aku buat diet ni, memang sosej keju ni la yang aku makan. Alhamdulillah berat tetap turun

Sampai rumah... Mandi pastu tido kejap.. pening kepala kena panas. Aku tak biasa. Haha
….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



11/07/2020

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review