Sahabat

Halaman

12 Julai 2020

Chapter 7 : Julai 2020 ~ Page 194 Of 366

By Dalia Hassan at Ahad, Julai 12, 2020
Assalamualaikum wbt


Ahad : 12/07/2020

PKP / MCO : Hari Ke-117

Bersemangat betul hari ni nak pergi jogging kat Elmina... Bangun pagi, siap2 pakai baju sukan... Keluar rumah tengok jalan macam baru lepas hujan... Licin.. takperlah.. teruskan jugak merempit ke Elmina...



Kansel jogging. Walking jer.  Tak berani pulak sebab jalan licin. Dah le aku pakai kasut badminton.. tak sesuai langsung. Haha. Kasut jogging aku dua2 tinggal kat opis...

Ni sarapan aku selepas pergi jogging tadi... Errr.. walking...

Petang hujan lagi.. abis hujan aku terus keluar pergi Segi Fresh beli ikan bilis Tamban sebab ada order sambal ikan tamban kat shopee. Orang order baru aku buat yer gais. Aku tak simpan stok lama2...

Makan malam aku

Ahad malam memang tak pernah missed tengok I Can See Your Voice. Best! 

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review