Sahabat

Halaman

04 Julai 2020

Chapter 7 : Julai 2020 ~ Page 186 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, Julai 04, 2020

Assalamualaikum wbt


Sabtu : 04/07/2020

PKP / MCO : Hari Ke-109

Diet Atkins : Hari Ke - 5

Hari ni plan nak pergi KL Tower... Mujurlah anak2 aku badan dah tak panas lagi lepas telan ubat malam tadi.. kalau tak memang kansel la nak ke sana walau aku dah siap bayar untuk Sky deck...


Pagi buat nasi goreng siap2. Bagi diorang makan kenyang2 sebab kat sana nanti memang aku tak beli makanan dah.

Oleh sebab aku diet, so inilah sarapan aku pagi ni.

Sampai sana tengok orang dah mula ramai beratur. Mujurlah aku ambil yang Sky Deck, orang masa tu masih tak ramai lagi. Tapi memang aku plan kalau sempat dalam minggu depan nak try yang free tu pulak.

Tunggu turn

Alaaa bagi chancelah... Bukan selalu pun dapat gambar berdua.. sekali sekala jer

Beli juga gambar yang cameraman ambil aritu. RM100, dapat dua keping yang di framekan dalam kulit keras tu... Yang lain dia bagi link dan barcode untuk scan kat website yang dia bagi tu.. kiranya dapat softcopy la...

Turun dari KL Tower terus ke Taman Rimba KL... Kat depan menara KL tu jer.. yang menarik kat sini, kita boleh melalui Canopy Walk dan lihat pemandangan dari atas... Yang tak bestnya, dulu2 aku pergi, free je... Sekarang masuk dah kena bayar. Hahaha. RM10 untuk dewasa, RM untuk kanak2...


Balik dari KL aku rasa macam malas sangat nak masak... Penat rasa.. So aku order jer dari AQQ Dapur kat Subang Bestari. Bakso Sup Tulang untuk aku, Nasi Ayam Penyet untuk asben aku dan Ainul, Arissa pulak aku orderkan bakso. Licin semua sebab kelaparan. Errrrrr.. agak2 ni kira cheat tak ek?? Tulang tu dah ok dah.. cumanya bakso dan kuah sup tu aku rasa memang tak lepas la.. takperlah.. minor cheat namanya ni.. huhu
Otak-otak untuk diorang... kali ni bakar dalam pan ajaib pulak.. 
Malam hantar asben dan anak-anak aku kat TBS untuk balik Johor.. Oleh sebab tiket ke Kota Tinggi yang paling akhir pada jam 5 petang, maka asben aku terpaksa naik bas terus ke Larkin jam 11.59pm.. Sian anak-anak2 aku.. plan asal nak duduk dengan aku sampai raya haji... tapi apakan daya, sekolah dah nak start..


….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



04/07/2020

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review