Sahabat

Halaman

07 Julai 2020

Chapter 7 : Julai 2020 ~ Page 189 Of 366

By Dalia Hassan at Selasa, Julai 07, 2020
Assalamualaikum wbt


Selasa : 07/07/2020

PKP / MCO : Hari Ke-112

Diet Atkins : Hari Ke-



Kat opis. Saja try pakai mask extender ni. Saiz dia lebih kecil dari mask extender yang aku buat sebelum ni. Tapi oklah.. selesa juga..

Salah sorang geng diet aku. Dalam gambar nampak kurus sebab tarik nafas. Double chin tertutup dengan mask. Bijak. Hahaha

Sup tulang untuk sarapan dan makan tengahari. Banyak stok aku bawak pergi ofis. Tak banyak bahan aku letak.. takut terlebih carbs.

Makan malam aku campur jer sup tulang tu dengan sayur...

Harap diet aku hari ni tak menyalahi atkins. Kalau tak mesti berat tak turun.

Haishhhhh

….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



07/07/2020

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review