Sahabat

Halaman

01 Julai 2020

Chapter 7 : Julai 2020 ~ Page 183 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, Julai 01, 2020
Assalamualaikum wbt


Rabu : 01/07/2020

PKP / MCO : Hari Ke-106

Diet Atkins : Hari Ke-2


Bangun tidur pagi ni tengok wasap ada orang order mask extender. Masalahnya sekarang kalau saiz biasa, memang aku ada stok. Tapi dia minta campur2 dengan saiz budak. So pagi2 tu aku menjahit mask extender untuk saiz budak. Aku buatkan 4 jer, yang lain aku bagi saiz dewasa.


Menu diet aku hari ni... Lebih kurang macam menu semalam juga cuma bezanya hari ni sayur brokoli, dan ayam tu aku tambah blackpaper sikit.

Timun jepun

Ikan bilis lagi...

….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



01/07/2020

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review